کنفدراسیون فوتبال آسیا منتظر پاسخ نماینده هند است تا مشخص شود دلیل سفر نکردن این تیم به تبریز برای بازی با تراکتور چیست. به گزارش خبرگزاری آنا، تیم موهون باگان هند حریف هفته دوم تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا بامداد امروز وارد تبریز نشد در حالی که این تیم باید ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه ۱۱ […]

AFC در انتظار پاسخ حریف تراکتور برای عدم حضور در ایران

کنفدراسیون فوتبال آسیا منتظر پاسخ نماینده هند است تا مشخص شود دلیل سفر نکردن این تیم به تبریز برای بازی با تراکتور چیست.

به گزارش خبرگزاری آنا، تیم موهون باگان هند حریف هفته دوم تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا بامداد امروز وارد تبریز نشد در حالی که این تیم باید ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه ۱۱ مهر در ورزشگاه یادگار امام به دیدار نماینده کشورمان برود.

با پیگیری‌های خبرنگار آنا مشخص شد قرار بر این است باشگاه هندی تا ساعت ۱۲ امروز به کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر دهد که برای بازی به ایران می‌آید یا اینکه از سفر به کشورمان صرف نظر می‌کند. در حال حاضر ناظران AFC و داوران  به تبریز آمدند.

دلیل عدم حضور تیم موهون باگان هنوز نامشخص است و هندی‌ها در حال مکاتبه با AFC هستند. در صورت عدم حضور تیم هندی در ایران، فدراسیون فوتبال اعتراض خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه خواهد کرد.

لازم به ذکر است در صورت عدم حضور تیم موهون باگان در تبریز برای برگزاری دیدار هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا با تراکتور؛ نماینده هند با نتیجه ۳ بر صفر بازنده می‌شود.

+